Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Katerina Tsagaraki

Η διάσημη make up artist Katerina Tsagaraki, μίλησε για την ζωή,την δουλειά της και γενικότερα για την ομορφιά.
1.κ.Tsagararaki θα ήθελα να μου μιλήσετε για εσάς και την δουλειά σας.
Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ασχολούμαι με τα πινέλα,τις σκιές και τα χρώματα.Πάντα μου άρεσε να δημιουργώ επάνω στον καμβά μου και αργότερα στα πρόσωπα.Έτσι ξεκίνησα την δουλειά μου.Ασχολήθηκα με το μακιγιάζ έχοντας για δάσκαλο έναν από τους πιο καταξιωμένους του χώρου,τον Φρέντυ Καλοπράτσο.Ασχολούμαι κυρίως με το μακιγιάζ μόδας όπου εκεί δεν υπάρχουν όρια και μπορώ να εκφράσω την φαντασία μου.
2.Ποιά δουλειά σας θεωρείτε την σημαντικότερη;
Θεωρώ κάθε μου δουλειά σημαντική,κάθε πρόσωπο είναι ένας διαφορετικός καμβάς που πάνω του προσαρμόζεται το μακιγιάζ που του ταιριάζει.Δουλεύω και έχω συνεργαστεί με τους σημαντικότερους Έλληνες φωτογράφους μόδας και σχεδιαστές.Επίσης αρθρογραφώ στο διαδικτυακό περιοδικό olagiatogamo.gr.
3.Ποιά είναι η γνώμη σας για το μακιγιάζ των ελληνίδων και τι θα τους συμβουλεύατε;





Το θεωρώ λίγο υπερβολικό. Προσωπικά είμαι κατά του ψεύτικου μακιγιάζ στο οποίο όλα τα χαρακτηριστικά είναι υπεβολικά τονισμένα. Θα συμβούλευα ένα πιο φυσικό και αληθινό μακιγιάζ.

Ευχαριστώ πολύ!

3 σχόλια:

  1. πολυ ενδιαφερον που εχεις κ συνεντευξεις στο blog σου!!μαρεσε πολυ :D
    φιλακια
    caramellitsa
    (exw ena provlhma me to logariasmo m g auto leei anwnumos )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thank u for your comment! Come and see the new post. Love from buenos aires

    www.thevintageous.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή