Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Calliope Theodoropoulou

Θαυμάζω τους ανθρώπους με ταλέντο και όρεξη για δουλειά.Άνθρωποι που δεν το βάζουν εύκολα κάτω και πολεμάνε για τους στόχους τους.Η διάσημη image maker και creative director Calliope Theodoropoulou,μίλησε για την δουλεά της και την ίδια για να δούμε τι μας είπε:
1.κ.Theodoropoulou θα ήθελα να μου μιλήσετε για εσάς ,για την δουλειά σας,για την ζωή σας γενικότερα.
Τι να πω για μένα;Δύσκολη ερώτηση !Ξεκίνησα να δουλεύω ως fashion stylist στο marie claire της Ελλάδας και μετά στης Ιταλίας.Στην συνέχεια επιστρέφοντας στην Ελλάδα,συνεργάστηκα ως freelancer με πολλά περιοδικά και άρχισα σιγά σιγά και σταθερά να εγκαταλείπω τισ συνεργασίες με αυτά.Πιστεύω πως το αποφάσισα την κατάλληλη στιγμή αφού μετά άρχισε η πτώση του ελληνικού τύπου.Το 2005 ήμουν Art Director στην Εβδομάδα Μόδας στη Αθήνα όπου η επιτυχία ήταν τεράστια και αμέσως μετά συνεργάστηκα με το fashion tv.Από το 2005 και μετά έχω συνεργαστεί με γνωστούς οίκους μόδας όπως Chanel,LV,Missoni.
2.Ποιά δουλειά σας θεωρείτε την σημαντικότερη;
Δεν ξεχωρίζω καμμία από τις δουλειές μου,όλες τις θεωρώ σημαντικές.Έχω όμως αδυναμία στα τελευταία projects που έχω κάνει.
3.Ποιά είναι η γνώμη σας για το styling των γυναικών και τι θα τους συμβουλεύατε;
Βρίσκω τις ελληνίδες πολύ ενημερωμένες για το styling και την μόδα αλλά καμιά φορά δείχνουν σαν να μην έχουν καθρέπτη σπίτι τους!Έχουν ξεχάσει πως ένα θαυμάσιο outfit θα πρέπει να συνοδεύεται και από την αντίστοιχη καλλιεργημένη συμπεριφορά και τους καλούς κοινωνικούς τρόπους  που αναδεικνύουν στο έπακρο την χαμένη θηλυκότητα πολλών Ελληνίδων.Θα συμβούλευα να μην εστιάζουν τόσο πολύ την προσοχή τους στα logos που φοράνε αλλά να είναι πιο άνετες και χαλαρές.






Σας ευχαριστώ πολύ



3 σχόλια: