Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΙΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

                  ΑΓΑΠΑΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ,ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η Κ.ΚΑΙΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Θα έλεγα ότι η έμπνευσή μου είνα μάλλον ιδιόρρυθμη. Στα περισσότερα βιβλία μου δεν εμπνέομαι μια ιστορία, αλλά μιαν ατμόσφαιρα. Σε ανύποπτο χρόνο, συνήθως σε ήρεμες στιγμές αργά το βράδυ, αισθάνομαι να με πολιορκεί μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα, φορτισμένη από δυνατά συναισθήματα. Προσπαθώντας να ανιχνεύσω και να αναλύσω αυτά τα συναισθήματα, ανακαλύπτω έναν άνθρωπο που πάσχει. Και τότε, όπως είναι φυσικό, αναζητώ τους λόγους που τον έχουν οδηγήσει σ' αυτή την έντονη ψυχολογική κατάσταση. Όλα αυτά δημιουργούν στο μυαλό μου μια σκηνή: χώρο, χρόνο και πρωταγωνιστή. Από τη σκηνή αυτή, πηγαίνοντας προς τα πίσω, "χτίζω" τις καταστάσεις που οδήγησαν αυτό τον άνθρωπο στο σημείο που τον "συνάντησα" για πρώτη φορά. Και στη συνέχεια, αφού έχω δουλέψει την ιστορία μου από τη μέση προς την αρχή, αρχίζω και τη δουλεύω από τη μέση προς το τέλος. Καταλαβαίνω πως είναι δύσκολο να τα εξηγήσω όλα αυτά και μάλλον θα σου φαίνονται ακατανόητα, αλλά αν έχεις διαβάσει το βιβλίο μου Δράκος στο Χιόνι, είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα. Η πρώτη μου έμπνευση γι' αυτό το βιβλίο ήταν ένα πολύ έντονο αίσθημα φόβου, μοναξιάς και απόγνωσης, ένας πανικός σχεδόν. Προσπαθώντας να εντοπίσω το πρόσωπο που ένιωθε αυτά τα συναισθήματα, ανακάλυψα μια γυναίκα που είχε χαθεί στο δάσος ένα δειλινό με χιονοθύελλα, στη μέση του πουθενά. Είχε χαλάσει το αυτοκίνητό της καθώς ταξίδευε σε απρόσιτα απομονωμένα βουνά, ενώ έπεφτε η νύχτα. Ψάχνοντας για βοήθεια, χάθηκε στο δάσος και, καθώς περιπλανιόταν απελπισμένη, αντίκρισε ένα τρομακτικό μεγαλόσωμο μαύρο ζώο που την καθήλωσε με το απειλητικό βλέμμα του. Λίγες στιγμές αργότερα εμφανίστηκε ένας άντρας εξίσου τρομακτικός και απειλητικός με το ζώο, οπότε ο πανικός της ηρωίδας μου κορυφώθηκε. Φυσικά, η πρώτη ερώτηση που έκανα στον εαυτό μου ήταν πώς βρέθηκε εκεί αυτή η γυναίκα, τι την ώθησε να ταξιδέψει με τόσο επικίνδυνες καιρικές συνθήκες. Και η δεύτερη ερώτησή μου ήταν ποιος ήταν αυτός ο μυστηριώδης άντρας και γιατί ζούσε απομονωμένος στο βουνό. Αν έχεις διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο, θα ξέρεις τι έγινε μετά και τι είχε προηγηθεί. Αν όχι, σου λέω ότι έτσι εμπνεύστηκα ένα από τα καλύτερα βιβλία μου, από τη μέση της υπόθεσης κι από την αγωνία μιας γυναίκας που χάθηκε στο δάσος μια νύχτα με χιονοθύελλα.
Όσο για τη δεύτερη ερώτησή σου, το καινούριο μου βιβλίο είναι ήδη έτοιμο. Έχει τίτλο ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣΑ και θα κυκλοφορήσει από τις Εκδόσεις Ψυχογιός την άνοιξη του 2011. Αν θέλεις να μάθεις κάποια πράγματα για την υπόθεση και τον τρόπο που το εμπνεύστηκα (κι αυτή τη φορά ήταν μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα με έντονα συναισθήματα), μπορείς να πας στις Σημειώσεις μου και να διαβάσεις εκείνη με τίτλο ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ.
Ελπίζω ν' απάντησα ικανοποιητικά στις ερωτήσεις σου.
Για τις άγιες ημέρες που έρχονται, σου εύχομαι ό,τι καλύτερο και να εκπληρωθούν όλα τα όνειρά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου